ТОВ «Фудмережа» оголошує про відкриття тендеру на закупівлю морозильних скринь виробництва UGUR

Інформація про тендер:

1. Найменування Організатора Тендера

ТОВ «Фудмережа»

2. Адреса Організатора Тендера

01103 м Київ, Залізничне шосе, 57

3. Назва тендеру

Закупівля морозильних скринь

4. Предмет тендеру

Морозильні ларі BODRUM пр-ва компанії UGUR

5. Кількість поставки

200 шт. протягом року 

6. Термін поставки

мінімальний 

7. Місце поставки

Торгові майданчики на території України

8. Гарантійний термін (при можливості)

Не менш 12 місяців 

9. Вимоги до закуповуються товари, роботи або послуги

Характеристики викладені в Тендерний пропозиції (Додаток 3). Закупівля буде здійснюватися на підставі договору (Додаток № 5) 

10. Вимоги до учасників тендера

Досвід роботи на ринку, заповнення кваліфікаційної заявки

11. Дата початку та закінчення подачі тендерних пропозицій

10.01.2017 -20.01.2017

12. Термін розгляду тендерних пропозицій

21.01.2017 - 28.01.2017

13. Адреса подання тендерних пропозицій

ТОВ "Фудмережа" 
01103 м Київ, Залізничне шосе, 57 
Гудзь Віталій 
e-mail:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. тендерні пропозиції і кваліфікаційні заявки спрямовані на іншу пошту розглядатися не будуть

14. Порядок подання тендерних пропозицій

Заповнені бланки тендерних пропозицій та кваліфікаційної заявки з підписом і печаткою (на кожному аркуші) учасник тендеру відправляє на   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Крім того, оригінали тендерних пропозицій та кваліфікаційної заявки надсилаються поштою на адресу, вказану для подання тендерних пропозицій, після повідомлення в необхідності вислати такі.

15. Контактна особа для надання інформації про тендер

Гудзь Віталій 
тел. +3 8067-413-25-51 (для консультацій) 
тендерні пропозиції направляти тільки на  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

16. Термін укладання договору

З 01.02.2017

17.    Документи