Постачальникам

Запрошуємо до співпраці постачальників товарів наступних категорій:

tmp manufacturer nonfood tmp manufacturer food

Non-food

(непродовольчі товари)

Food

(продовольчі товари)

  • жіночий, чоловічий, дитячий одяг і взуття
  • текстиль
  • товари для відпочинку, спортивні товари
  • товари для дітей, іграшки
  • товари для саду та городу
  • товари для риболовлі та туризму
  • новорічні товари
  • сувеніри
  • дитячі аксесуари
  • автотовари
  • будівельні товари, інструмент
  • електроосвітлювальні прилади
  • господарські товари
  • посуд
  • побутова техніка
  • книги
  • аудіо- та відеопродукція
  • канцелярські товари
  • побутова хімія
  • бакалія
  • м'ясо-молочні продукти
  • напівфабрикати
  • кондитерські вироби
  • алкоголь і слабоалкогольні напої
  • соки, вода та інше
  • овочі/фрукти
  • гастрономія
90F73DB864F30CD49CDD43AF5061A4171AEC98EB2CFFA7A211pimgpsh fullsize distr
Ultra Fresh
  • м'ясо/птиця
  • риба
  • ковбасні вироби
  • хліб

Співпрацюйте з нами!

Якщо ви хочете постачати товар у мережу "Велика Кишеня", заповніть, будь ласка, анкету на нашому сайті.

Заповнити анкету
tmp manufacturer truck

Основні вимоги до постачальника

  • виробник;
  • стабільність постачань;
  • централізовані постачання;
  • ведення документообігу через електронну систему (EDI).

Основні вимоги до товару, що постачається

  • стабільно висока якість;
  • наявність документів, які підтверджують якість, відповідно до законодавства України;
  • наявність унікального штрих-коду, що легко читається будь-якими сканерами.
tmp manufacturer box
tmp manufacturer list

Переваги роботи з мережею "Велика Кишеня"

  • "Велика Кишеня" – мережа національного масштабу; 
  • щодня в магазинах мережі здійснює покупки від 160 до 200 тис. осіб;
  • наявність власного розподільчого центру, робота через який дає можливість оптимізувати витрати по логістиці, а регіональним постачальникам – вийти на національний рівень;
  • доступний і прозорий документообіг, що відображається на порталі для постачальників;
  • автоматизація основних операцій на торгівельних майданчиках: замовлення товарів, прийом і повернення товару постачальникові, контроль і друк цінників;
  • спільна маркетингова активність: проведення промо-заходів, акцій.