Інформаційні справки

Власні торговельні марки мережі "Велика Кишеня"

Власна торгова марка (ВТМ) або Private Label - це продукція, вироблена спеціально під замовлення тієї чи іншої мережі і реалізована тільки в її магазинах. Рітейлери самі ініціюють створення ВТМ, розробляють її, контролюють всі етапи виробництва товарів. Виробниками ж продукції під власними торговими марками мереж виступають як великі імениті, так і невеликі компанії.

 

 

Головні переваги продукції ВТМ для споживача - низька ціна, контрольована якість і унікальність продукту. Тісна співпраця мережі-замовника з виробником - без залучення дистриб'юторів і посередників - дозволяє мережі запропонувати ціну на продукцію ВТМ нижче вартості аналогічного продукту під відомим брендом. Завдяки прямій комунікації з виробником, наша компанія отримує повний контроль над якістю товару, починаючи від вибору сировини, процесу виробництва та логістики. А для отримання неупередженої оцінки виробничих потужностей і якості роботи атестацію вибраної нами для виробництва продукції ВТМ виробників здійснюють міжнародні компанії. Всі товари, створені під запит нашої мережі, перевіряються в незалежних акредитованих лабораторіях.

На даний момент в магазинах мереж «Велика Кишеня», «Велмарт», «ВК SELECT» і «ВК Експрес» представлена продукція 16 власних торгових марок - всього понад 1350 артикулів.
Найбільш відомими та улюбленими у покупців мережі є товари під брендами "№1" і "Хіт продукт". Не менш популярні й інші власні торгові марки компанії: Delisse, Sizzle, Day By Day, Toto, Winix, Veroni, «Добрино», «Щедре застілля», Max Effect, Kandi Kat, Green Hills, Majestea, Хіт Kids, які представлені як в food, так і non-food сегментах.