Для ЗМІ
Власні торговельні марки мережі "Велика Кишеня"

Власна торгова марка (ВТМ) або Private Label - це продукція, вироблена спеціально під замовлення тієї чи іншої мережі і реалізована тільки в її магазинах. Рітейлери самі ініціюють створення ВТМ, розробляють її, контролюють всі етапи виробництва товарів. Виробниками ж продукції під власними торговими марками мереж виступають як великі імениті, так і невеликі компанії.

 

Дані дійсні на 12 Березня 2015
«Ритейл Групп»

«Ритейл Групп» - динамічно розвивається компанія-новатор, яка орієнтується на впровадження нових технологій і новаторських проектів у всіх сферах своєї діяльності; а також прагне вибудовувати ефективні і прозорі партнерські відносини з виробниками та постачальниками.

Дані дійсні на 12 Березня 2015
Мережа «Велика Кишеня"

«Велика Кишеня» - одна з найбільших національних роздрібних мереж в Україні. Перший магазин мережі відкрився в Києві в квітні 2000 року. На сьогодні мережа «Велика Кишеня» налічує 40 магазинів в 12 містах України. Щодня в супермаркетах мережі здійснюють покупки понад 20 000 чоловік. Також «Велика Кишеня» є одним з найбільших роботодавців України, що забезпечує зайнятість понад 7 тис. осіб.

Дані дійсні на 12 Березня 2015