Дорогі наші покупці, мережа супермаркетів "Велика Кишеня" вітає Вас зі святом і бажає, щоб Ваші права ніколи не порушувалися і завжди були захищені.

Історію свята прийнято вести з дня виступу президента США Джона Кеннеді перед конгресом в 1961 році. У своїй промові президент вперше сформулював чотири основних права споживача: право на безпеку, право на інформацію, право на вибір і право бути почутим. Пізніше до них додалися ще чотири: право на відшкодування збитку, право на споживчу освіту, право на задоволення базових потреб і право на здорове навколишнє середовище.

15 березня 1983 року свято було зафіксовано в міжнародному календарі святкових дат. Наша країна закріпила його внутрішній статус в 1991 році законом "Про захист прав споживачів", в якому визначено механізм їх реалізації на державному рівні.

Мережа супермаркетів "Велика Кишеня" піклується про своїх покупців і про якість товарів на своїх прилавках. З метою контролю та оперативного реагування, в нашій компанії створено спеціальний департамент, який розробив і впровадив в роботу Систему Менеджменту Якості. Завдяки йому ми ретельно контролюємо якість і безпеку продукції на всіх етапах її життєвого циклу.

Ми відкриті для нашого ПОКУПЦЯ, уважно приймемо Ваші зауваження та побажання щодо якості продукції та обслуговування. Свої звернення Ви можете залишити, заповнивши анкету в розділі зворотного зв'язку на сайті. Або ж зателефонувавши за номером телефону нашої гарячої лінії 0-800-501-505.