Нам важливо, щоб покупці, вибираючи супермаркети нашої мережі, були впевнені в якості придбаних товарів. Ми вдячні за конструктивну критику і зворотний зв'язок - це дозволяє усунути недоліки в роботі. І це не порожні слова.

03 042015 frejmut 2

Вже задовго до виходу програми було прийнято рішення про серйозні кадрові зміни в «Великій Кишені». І 30 березня управління мережею перейшло в руки нового керівництва. Першими кроками нового менеджерського складу став повний аудит роботи мережі - він пройде протягом найближчих двох тижнів у всіх без винятку наших супермаркетах. У разі виявлення порушень норм будуть прийняті санкції по відношенню до порушників, а також до керуючих цих магазинів. І ми впевнені, що нам вдасться усунути всі недоліки і проблемні місця в роботі наших супермаркетів.

Якщо ж говорити про магазин 40-річчя Жовтня, 58а, який став «героєм» сюжету програми, то на сьогоднішній день нове керівництво мережі вжило ряд заходів для того, щоб розібратися в ситуації, що склалася і виправити її. Перш за все, прийнято рішення про розрив трудових відносин з керуючим магазину. Причина - неприпустимі порушення норм і правил роботи мережі «Велика Кишеня». Адже саме він як управлінець, несе відповідальність за дотримання стандартів роботи мережі в конкретному магазині, контролює те що відбувається. Також відсторонений від виконання обов'язків продавець, який порушив посадову інструкцію. На даний момент в магазині пройшла дезінфекція приміщень - згідно з укладеними договорами з санепідстанцією. Всі продукти відділу власного виробництва в цьому магазині були утилізовані. Персонал магазину пройде комплексне медобстеження. Знову-таки згідно з договорами, укладеними компанією з профільними медичними установами.

В цілому, слід зазначити, що ми згодні далеко не з усіма висновками і фактами, представленими в програмі. Ми проти перекручування та надання недостовірних фактів глядачам. До таких можна віднести результати експертизи продукції власного виробництва. Вона була придбана 09.02.2015г, а передана на експертизу після закінчення її терміну придатності - з 11.02.2015 по 16.02.2015г. Тобто на момент проведення досліджень ця продукція вже була непридатна для вживання. Відповідно, результати цієї експертизи і зроблені на їх підставі висновки не можуть бути правдивими. Також є недостовірними і коментарі персоналу, названого «колишнім промоутером, що працював у «Великій Кишені». Промоутери не є співробітниками супермаркетів і, відповідно, не допускаються в службові приміщення магазинів. Наші претензії були викладені в офіційному листі, відправленому на телеканал, який випустив програму в ефір.

АЛЕ. Незважаючи на нашу оцінку дій і PR-маніпуляцій каналу і знімальної групи, ми прийняли рішення не з'ясовувати стосунки, а продовжуємо, як і раніше, робити все можливе для того, щоб ліквідувати проблемні зони в роботі наших супермаркетів, щоб рівень роботи кожного нашого магазину відповідав нашим розробленим і заявленим стандартам.

І будемо вдячні за допомогу і відгуки наших покупців. Якщо ви зіткнулися з будь-якими порушеннями в наших супермаркетах звертайтесь за телефоном гарячої лінії 0 (800) 501 505 або за посиланням.

А після проведення аудиту та впровадження нової системи управління мережею будемо раді бачити пані Фреймут з повторним візитом. І відкриємо знімальній групі двері і без «впроваджених агентів».