«Велика Кишеня» розширила асортимент однієї зі своїх найпопулярніших власних торгових марок - «№1». Тепер під цим брендом представлені також апельсиновий і персиковий нектари.


Соки та нектари під ТМ «№1» вже давно і заслужено користуються популярністю у покупців магазинів мережі: не поступаючись за якістю і смаком відомим брендам, вони, тим не менш, значно доступніші за ціною. Дана продукція виробляється в Україні на новітньому обладнанні з використанням найбільш передових технологій під замовлення мережі «Велика Кишеня» відомою компанією - ДП «Пілснер Україна», виробником і дистриб'ютором брендів ТМ «Смак» і «Фрутіка». Інноваційні технології виробництва дозволяють забезпечити тривалий термін зберігання соків і нектарів, і при цьому зберегти весь комплекс біологічно активних речовин, вітамінів і мікроелементів. А відсутність додаткових маркетингових витрат, що традиційно закладаються в ціну товарів іменитих брендів, дає можливість запропонувати покупцеві якісний продукт за першої ціною.

«На даний момент продуктова лінійка нектарів і соків під ТМ «№1»представлена ​​шістьма позиціями: яблучний і томатний соки, а також користуються найбільшою популярністю у споживачів нектари: виноградно-яблучний, «Мультивітамін», а тепер - апельсиновий і персиковий, - розповідає Ірина Букловская, бізнес-менеджер компанії Daymon, яка займається розвитком ВТМ для мережі «Фудмережа». - Над розширенням асортименту продукції ТМ «№1» ми працюємо постійно, намагаючись надати покупцям саме ті позиції, на які є попит, і, звичайно, за першою ціною. Роблячи вибір на користь нашої продукції, покупці мережі отримують дійсно якісні товари. Адже виробників для наших власних торгових марок ми відбираємо ретельно, враховуючи і досвід, і технології, і рівень виробничих потужностей потенційного партнера».

Новинку можна вже сьогодні придбати в магазинах мереж «Велика Кишеня», «ВК Експрес», «Велмарт».

08 042015  sok plakat