24 квітня 2015 після проведеного рестайлінгу відбулося відкриття знакового для мережі «Велика Кишеня» супермаркету за адресою Залізничне шосе, 57. 15 років тому саме з відкриття цього магазину почалася історія відомого бренду - одного з лідерів роздрібної торгівлі в Україні. Сьогодні ж мережа нараховує 40 супермаркетів «Велика Кишеня» у 12 містах України - щодня в них роблять покупки десятки тисяч українців.

З 24 квітня покупці оновленої першої «Великої Кишені» мають можливість купувати необхідні їм товари в покращеному заради їх комфорту та зручності супермаркеті. Після проведеного рестайлінгу магазин не тільки змінив свій зовнішній вигляд - він став набагато комфортнішим для відвідувачів. Цьому сприяє і нове зонування майданчика, і поліпшена система навігації. В результаті рестайлінгу в супермаркеті розширена так звана «низька зона» - місця на торговельному майданчику зі спеціальної, більш зручною для споживачів викладкою товарів. З'явилася в магазині і продукція на вагу: крупи, макарони і навіть побутова хімія - миючі та чистячі засоби, які можна придбати в потрібному обсязі на вагу або на розлив. Також в асортименті тут представлені і товари власних торгових марок «Великої Кишені»: якісна продукція, яка виробляється спеціально під замовлення мережі кращими українськими виробниками. Не поступаючись ні в чому брендовим аналогам, коштує вона набагато менше, що дозволяє покупцям економити без пошуків компромісів між ціною і якістю. В цілому оновлений магазин порадує відвідувачів розширеним асортиментом саме в тих категоріях товарів, на які існує найбільший споживчий попит. Крім цього тут діятиме оновлена і жорстка система контролю якості та гарантія свіжості продукції, завдяки якій покупці зможуть бути впевнені в тому, що вони придбають дійсно свіжі та якісні товари.

«Сьогодні мова йде не просто про модернізацію одного з наших торгових майданчиків - актуалізації логотипу, оновлення фасаду та інтер'єру. Наша мета - в рамках проекту рестайлінгу зробити цей - знаковий для нашої мережі - супермаркет більш зручним і комфортним для покупця. Ми прагнемо максимально ефективно використовувати накопичений за 15 років роботи мережі досвід - і впроваджуємо інновації, грунтуючись саме на ньому, - зазначив Максим Попов, директор з продажів «Великої Кишені». - І найважливіше для нас - підвищення стандартів якості роботи наших супермаркетів - не тільки на цій, але й на всіх наших торгових майданчиках».