Гарантія якості

Гарантія безпечності, якості та свіжості продукції, що реалізується, - це стовпи, на яких базується прихильність Клієнта, його здоров`я та задоволення основних потреб.

Усвідомлюючи це, наша Компанія з метою контролю та оперативного реагування, створила департамент, що розробив та впровадив у роботу Систему Менеджменту Якості. Вона базується на принципах міжнародного стандарту ISO 9001:2008, поширюється на роботу всіх форматів торгівельних майданчиків Мережі та спрямована на забезпечення якості та безпечності продукції на всіх етапах її життєвого циклу, котрі включають в себе: 

1. КОНТРОЛЬ ПРОДУКЦІЇ:

  • всі товари, асортимент яких широко представлений на наших полицях, як імпортного, так і вітчизняного виробництва, забезпечені документами, що засвідчують їх якість та безпечність;
  • вся продукція власних торгівельних марок відбирається прямо з полиць, та щорічно, - в залежності від групи ризику (від 1 до 4 разів на рік), - проходить лабораторне тестування в незалежній лабораторії на предмет відповідності встановленим вимогам та стандартам;
  • всі категорії продукції власного виробництва (м`ясні та рибні напівфабрикати, хлібобулочні та кондитерські вироби, кулінарна продукція) підлягають відомчому лабораторному контролю, котрий здійснюється на базі акредитованих лабораторій.
  • на базі централізованого цеху власного рибного виробництва впроваджено інтегровану систему харчової безпеки, що базується на принципах міжнародного стандарту FSSC 22000:2013.

2. ЛОГІСТИКА:

  • транспорт, котрий поставляє продукцію на наші розподільчі центри чи на наші торгівельні майданчики, обов`язково перевіряється на предмет наявності санітарних паспортів та дотримання необхідних температурних режимів при транспортуванні товарів;
  • товари FRESH-групи одразу після доставки виробниками розподіляються день-в-день, без тимчасового зберігання на складах, що забезпечує максимальну свіжість товару на полицях;
  • продукція, яка не має супровідних документів, відповідного маркування чи в якої залишковий термін придатності менший за допустимий, на розподільчі центри не допускається;
  • інформація про виявлені в ході приймання товару невідповідності по відношенню до якості продукції невідкладно доводяться до постачальників з обов`язковим встановленням причин невідповідності та подальшим їх усуненням.

3. ЗБЕРІГАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ:

  • ми ретельно дотримуємося та контролюємо температурні режими складських приміщень та холодильного обладнання, необхідні для зберігання та реалізації кожного виду товару;
  • співробітники торгівельних майданчиків суворо контролюють терміни придатності та показники якості товарів, що реалізуються - якщо ви виявили неякісну продукцію на полицях наших магазинів або неякісне обслуговування, яке зіпсувало вам настрій, - повідомте нас, і ми обов'язково розглянемо вашу рекламацію та вживемо відповідних заходів;
  • система замовлення товарів налагоджена оптимально: на торговельний майданчик щоденно надходить така кількість товару, яка може бути реалізована протягом дня. Це дає змогу пропонувати клієнтам максимально свіжу продукцію.

4. САНІТАРІЯ ТА ОСОБИСТА ГІГІЄНА ПЕРСОНАЛУ:

  • ми щоденно проводимо дезинфекцію виробничих цехів та робочого інвентаря, які сертифіковані та дозволені для використання на підприємствах харчової промисловості;
  • всі співробітники забезпечені спецодягом, що відповідає санітарним нормам, та є адаптованим до кожного робочого місця в цехах;
  • адміністрація торгівельних майданчиків ретельно стежить за станом здоров`я та виробничою гігієною лінійного персоналу. Всі співробітники магазинів мають особові медичні книжки та періодично проходять медичне обстеження відповідно до Наказу МОЗ України №280;
  • весь персонал торгівельних площадок проходить щорічне планове навчання з правил виробничої гігієни та санітарних норм роботи з харчовими продуктами з подальшою атестацією.

5. ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ:

  • Достатність та ефективність Системи Менеджменту Якості перевіряється Департаментом з забезпечення якості.
  • Департамент здійснює щоквартальні перевірки кожного торгівельного майданчика на виконання вимог санітарії, гігієни, дотримання умов приймання, зберігання, обігу та виробництва продукції, дотримання внутрішніх Стандартів;
  • Департамент визначає та аналізує можливі зовнішні та внутрішні ризики, контролює виконання корегувального плану дій, направленого на усунення чи мінімізацію ризиків, виявлених невідповідностей в ході внутрішніх перевірок;
  • Департамент здійснює спеціальні розслідування окремих випадків, наприклад, підозри в порушеннях технологій виробництв, погіршення чи невідповідності якісних характеристик товарів зовнішніх постачальників.

Ми відкриті для нашого ПОКУПЦЯ, уважно вислухаємо ваші зауваження та побажання щодо якості продукції та обслуговування.

Гаряча лінія мережі "Велика Кишеня" 0 800 501 505