Гарантія якості

Безпечність, якість та свіжість продукції, що реалізується, це стовпи, на яких утримуються прихильність Клієнта, його здоров`я та задоволення основних потреб.

З усвідомленням цього наша Компанія з метою контролю та оперативного реагування створила департамент, що розробив та впровадив у роботу Систему менеджменту якості. Вона базується на принципах міжнародного стандарту ISO 9001:2008, поширюється на роботу всіх форматів торговельних майданчиків Мережі та спрямована на забезпечення якості та безпечності продукції на всіх етапах її життєвого циклу, куди входять:

  1. КОНТРОЛЬ ПРОДУКЦІЇ
  • Усі товари, асортимент яких широко представлений на наших полицях, як імпортного, так і вітчизняного виробництва, забезпечені документами, що засвідчують їхню якість та безпечність.
  • Уся продукція власних торговельних марок відбирається прямо з полиць та щорічно — залежно від групи ризику (від 1 до 4 разів на рік) — проходить тестування в незалежній лабораторії на відповідність встановленим вимогам та стандартам.
  • Усі категорії продукції власного виробництва (м`ясні та рибні напівфабрикати, хлібобулочні та кондитерські вироби, кулінарна продукція) підлягають відомчому лабораторному контролю, який здійснюється на базі акредитованих лабораторій.
  • На базі централізованого цеху власного рибного виробництва впроваджено інтегровану систему харчової безпеки, що ґрунтується на принципах міжнародного стандарту FSSC 22000:2013.
  1. ЛОГІСТИКА
  • Транспорт, який постачає продукцію на наші розподільчі центри чи на наші торговельні майданчики, обов`язково перевіряється на наявність санітарних паспортів та дотримання необхідних температурних режимів під час транспортування товарів.
  • Товари fresh-групи одразу після доставки виробниками розподіляються день у день, без тимчасового зберігання на складах, що забезпечує максимальну свіжість товару на полицях.
  • Продукція, яка не має супровідних документів, відповідного маркування чи в якої залишковий термін придатності менший за допустимий, на розподільчі центри не допускається.
  • Інформація про виявлені під час приймання товару невідповідності стосовно якості продукції невідкладно доводяться до постачальників з обов`язковим встановленням причин невідповідності та подальшим їх усуненням.
  1. ЗБЕРІГАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ
  • Ми ретельно дотримуємося та контролюємо температурні режими складських приміщень та холодильного обладнання, необхідні для зберігання та реалізації кожного виду товару.
  • Працівники торговельних майданчиків суворо контролюють терміни придатності та показники якості товарів, що реалізуються (якщо ви виявили неякісну продукцію на полицях наших магазинів або мали досвід неякісного обслуговування, яке зіпсувало вам настрій, — повідомте нас, і ми обов'язково розглянемо вашу рекламацію та вживемо відповідних заходів).
  • Система замовлення товарів налагоджена оптимально: на торговельний майданчик щоденно надходить така кількість товару, яка може бути реалізована протягом дня. Це дає змогу пропонувати клієнтам максимально свіжу продукцію.
  1. САНІТАРІЯ ТА ОСОБИСТА ГІГІЄНА ПЕРСОНАЛУ
  • Ми щоденно проводимо дезінфекцію виробничих цехів та робочого інвентарю, які сертифіковані та дозволені для використання на підприємствах харчової промисловості.
  • Усі працівники забезпечені спецодягом, що відповідає санітарним нормам та є адаптованим до кожного робочого місця в цехах.
  • Адміністрація торговельних майданчиків ретельно стежить за станом здоров`я та виробничою гігієною лінійного персоналу. Усі працівники магазинів мають особові медичні книжки та періодично проходять медичне обстеження відповідно до Наказу МОЗ України №280.
  • Весь персонал торговельних майданчиків проходить щорічне планове навчання з правил виробничої гігієни та санітарних норм роботи з харчовими продуктами з подальшою атестацією.
  1. ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ
  • Достатність та ефективність Системи менеджменту якості перевіряється Департаментом із забезпечення якості.
  • Департамент здійснює щоквартальні перевірки кожного торговельного майданчика на виконання вимог санітарії, гігієни, дотримання умов приймання, зберігання, обігу та виробництва продукції, дотримання внутрішніх стандартів.
  • Департамент визначає та аналізує можливі зовнішні та внутрішні ризики, контролює виконання корегувального плану дій, направленого на усунення чи мінімізацію ризиків, виявлених невідповідностей під час внутрішніх перевірок.
  • Департамент здійснює спеціальні розслідування окремих випадків, наприклад, підозри в порушеннях технологій виробництв, погіршення чи невідповідності якісних характеристик товарів зовнішніх постачальників.

Ми відкриті для нашого ПОКУПЦЯ, уважно вислухаємо ваші зауваження та побажання щодо якості продукції та обслуговування.

Гаряча лінія мережі «Велика Кишеня» 0-800-501-505